12.53 - SATURDAY.

Vaknade vid halv tolv, efter att ha snoozat ett bra tag. Skönt var det att sova så pass många timmar, - gick och sov klockan 23 igår.. Åt frukost/lunch direkt jag kom ner. Det blev ost & skinkpaj och den var helt okej.. Har inte hunnit göra så jättemkt idag. Datorn, mestadels. Lyssnar på musik, as always. Got to love Spotify..

Skulle behöva göra en ny header, men då måste jag knäppa nåt nytt foto. Och det är jobbigt, men tanke på att min kamera inte har några batterier och det är väldigt jobbigt att föra över bilderna. För det tjorvar alltid, men kanske bara kanske fixar jag alltihopa idag.

Är förövrigt sjukt sugen på kladdkaka. Men då måste jag träna, och det hade jag ändå tänkt så det blir nog av.



Hur som helst, så har jag hittat ett nytt bra band med namn The Script.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0