13.27 - SUN.

Solen skiner för fullt ute så har suttit och njutit ute ett tag. Stekt ansiktet i några minuter. Riktigt härligt.

Fick precis veta att det troligen blir Ikea på måndag, - då blir det troligen köp av bokhyllan som jag har tänkt köpa länge. Så då får man slänga ut lite möbler ihelgen.. Roligt med lite ny design i rummet.. När man ändå är i Haparanda så blir det kanske en sväng över till Ginatricot. Det är ju euro, tyvärr. Men något smått köper man nog. Hoppas bara att de snygga brillorna som jag såg tidigare finns kvar. Hoppas, för de var så snygga. De är i ray ban wayfares-modell.

PUSS



Blev grymt sugen på Ben & Jerry's. Vill mer än gärna prova Half baked för den låter jättegod. Fast då är det ju, - om jag ska köpa glassen så måste jag träna innan. Äh, om jag får skjuts till gymmet så blir det glass. Annars inte :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0