13.40 - WEDNESDAY.

Vaknade vid halv elva eller jag vaklnade först vid nio tiden, som jag alltid gör men orkade inte stiga upp så jag somnade om.. När jag vaknade så började jag att göra lite lunch vilket bestod av några chicky bits. Nä, nu måste jag tusan börja laga nyttigare luncher. Men dom är ju inte lika goda :), efter lunchen så blev det att ligga och läsa Twilight. Jag vet, - I've gone totally bananas när det gäller Twilight-serien.

Såg nyss på Ellen degeneres på tv och det är alltid lika underhållande.

Har förövrigt köpt mig ett nytt tangentbord så jag skriver fel hela tiden. Och det är hyffsat irriterande. Haha, interessant va?

Hur som helst så ska jag lägga mig och fortsätta att läsa slutet av Twilight och sen börja läsa början & slutet av New moon. Läser mina favoritkapitel :)

Anyways, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0