19.11 - GIVE ME SOME MONEY, PLEASE.

Tänkt vad livet skulle vara roligt om man hade en stor summa pengar på kontot samt en stor fin yta att mublera på.. Sitter just nu och drömmer mig bort lite grann på Ikeas hemsida.. Så fina saker. En ny garderob skulle inte vara helt fel (alltså nu menar jag inte en ny garderob klädmässigt, inte för att det skulle vara helt fel det heller) men nu har man ju varken pengarna eller utrymmet.. Men drömma får man ju göra. Till en början så ska jag skaffa mig en vit & fin bokhylla.

Förresten så har jag börjat att rensa gardeoben och det är inget jobb som går på en kvart. Det tar rätt länge, men det är behövligt. Helt klart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0