måndag.

Har kännt mig krasslig hela dagen, - är förkyld som tusan dvs. har ont i halsen samt huvudet och mådde även lite illa tidigare. Och att det är måndag gör ju inte saken bättre för man har varit rätt trött hela dagen.. Det som lyser upp min dag är att det är Cashmere Mafia idag, - det är super att det är för ovanlighetens skull ett bra program på måndagar.. Har en hel del att läsa idag, - litteraturhistoria. Ska ta och se på The hills på ett tag, - lovely!

uppdt.

Jag vill shoppa nu! Vill inhandla klänningar, kjolar, tröjor & tre par skor. Har ett grymt shoppingsug just nu.. Gaah, längar till klockan 21.00 för då äre Cashmere Mafia i en timme.. Oh, jag har så fucking ont i halsen. Är helt trött och seg i kroppen så ska ta och duscha riktigt länge nu. Ska bli skönt..

Förresten, - it's all about the TV

Idag, -
Vänner (på en kvart) & Cashmere Mafia
Tisdag, - Desperate Housewives, + ladda ner One tree hill & Gossip girl
Onsdag, - Top model

Lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0