fredag.

Vad har man gjort idag då? Inte mkt faktiskt.. Vaknade - Ja när vaknade jag egentligen? Det var väl kanske vid tolv eller nåt.. Min skinjacka hade kommit så provade den. Den hade en lite kortare modell, men jag gillar den. Den är svart & från H&M.. Hyrde film igår. Hyrde Georgia Rule & I could never be your woman. Såg ena igår kväll - Georgia rule, den var hyffsat bra ändå. Såg den andra efter att jag hade ätit frukost och den var sådär. Mina förväntningar var högre. Den var lite smått jyr. Inte den bästa romantiska komedin.. Sen efter filmen gjorde man inte mkt. For till Kalix och lämnade tillbaka filmerna samt åt med familjen. Efter maten så for man och köpte Ben & Jerry glass. Och idag fick det bli 'Fossil fuel', som jag aldrig hade smakat tidigare. När man kom hem så kände man sig lite halvsjuk så man la sig och vilade och somnade. Sov från ungefär 17.00 - 20.00, riktigt skönt var det. Väldigt behövligt. Åt sen lite glass och chillade på. Nu ska man äta mina rostade mackor.

syns! ciao..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0