hösten.

Det som är roligt med hösten är höstmodet samt att man får ta på sig mysiga varma jackor osv.. Har tittat runt lite grann på H&M's höstkollektion och det finns en hel drös av härliga jackor som jag skulle vilja ha i garderoben. Här är några exempel.


Den lila kostar 498 kronor, den grå kostar 598 och den svarta 798.                     
Alla tre har en 'höstig' känsla över dem. Och en till sak som jag gillar med hösten är att man har mörkare färger.. Eftersom att jag redan har en fin skepparkavaj i ull (alltså en dubblerknäppt jacka) så ska jag nog inte slösa mina pengar på en till. Istället blir det nog att fara och titta på en större väska. Blev inspirerad efter att ha läst veckans nummer av Sofis Mode där det var typ 101 modemosten för hösten och då var det två enorma högar av väskor i den större modellen som rymmer allt. Skulle vara perfekt som skolväska och så kan man ha gymkläder och sånt i den om man gymmar på något hål eller så för skolan är alldelens brevid gymmet :) . Hur som helst så ska jag kika vidare.
Ha det bäst! Ciao.

Kommentarer
Postat av: Pernilla

snygga jackor!

2008-08-14 @ 14:04:11
URL: http://topoftheline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0