lördag.

Somnade supersent igår natt/morgon. Somnade efter fem. Usch hatar verkligen att inte kunna sova för man tittar bara på klockan och tiden går typ supersabbt (fast jag vet inte om man halvsover då?) och man börjar typ få panik att man inte har somnat (eller inte panik men..). Men iaf så blir det alltid jättevarmt och så är man helt klarvaken & börjar fundera på en massa. Ja.. Jag föredrar att sova.. Blev väckt vid elva iaf, vilket var bra så man kanske somnar tidigare ikv. Hoppas, hoppas.. Sitter och tar det lugnt och kollar på One tree hill relaterade klipp på youtube. Alltså, jag behöver fara på rehab för att komma över mitt beroende :) Hihu. Finns enormt mkt klipp, nog för att jag har nästan sett alla.. Ja vad händer sen? Gym före middagen, sen middag - grillat :) Mumms. Annars vet jag inte. Får se vad som händer & sker. Aja,
pusss, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0