19.44 - bloggtorka.

Har inte varit särskilt kreativ i bloggen den senaste tiden och det beror på en bloggtorka. Har ingen som helst lust eller fantasi att skriva och orkar inte skriva för skrivandets skulle.. Kan iställer lägga in lite önskeklappar från tex H&M, Asos osv & andra saker :)

Har förövrigt ont i skallen och är rätt trött så ska strax gå och duscha och sen sova tidigt.



 - James Morrison feat Nelly Furtado - Broken strings



- Damien Rice med '9 crimes' , - perfekt låt när man har huvudvärk. Skulle lätt kunna somna till den.



Det ska bli så sjukt skönt imorgon om jag klarar provet & inte har några fler prov detta år.. Bördan från mina axlar skulle lätta.. Ska läsa igenom lite ur boken nån till gång idag & så läser jag sen på dagen.



Hur mysiga såg inte kläderna ut på detta foto? Det är något med ljuset, stylingen och fina kläder också såklart. De är från H&M och jag tänke lägga upp bilder på plaggen men de tycktes inte göra de rättvisa. Det ser sådär vintermysigt ut.


Dessa snyggingar från H&M var riktigt fina, men höga! Frågan är ju om man skulle kunna gå i dom en hel dag..


Även dessa är från H&M. De börjar bli bra på skor nu.

ASOS Notch Front Taffeta Skirt

Denna rosa skapelse från Asos skulle verkligen pigga upp vardagen. Snygg var den! :)

Det var allt för mig, - PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0