20.35 - Gym.

Kom hem för ett tag sen. Var och gymmade, och körde rätt så hårt så är ganska slut för tillfället. Körde igenom hela kroppen, och det känns. Ben (framsida, baksida, insida, vader & benböj), axlar, bicep x2, tricep, rygg x2, mage (en hel del, och det känns nu efteråt), bröst. Tror jag inte har glömt nånting. Det blev en hel del :), och skönt var det.. Måste nog gymma varannan dag nu på julen då man äter en hel del julgodis samt pepparkakor.

Hur som helst, så har jag satt på mig min mykofta & ser på Gossip girl. Så sjukt bra! Har nästan glömt bort hur bra första säsongen är.

Detta blev uppdaterat lite senare än tänkt, för saker har kommit imellan :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0