22.21 - dusch, musik & bloggar.

Duschade just, och nu sitter man och lyssnar på musik. Leona Lewis - Bleeding love. Väldigt länge sen man lyssnade på den. Den var ju utjatad där ett tag. Hur som helst, så har man varit på den näst sista skoterkort-träffen och vi körde skoter. Det gick sådär i början med andra gången gick det riktigt bra, - med tanke på att jag bara hade kört skoter en gång och den vi körde med var en supergammal en som var tröga att växla, svänga osv osv.. Men det känns iaf jätteskönt att ha gjort bort det för har inte sett fram emot denna dag. Haha! Nu måste man bara plugga till provet på tisdag. Har inte börjat, men ska iaf börja skumma igenom texten så man har nåt hum om innehållet. Eller okej, har väl kikat på några sidor och så har hon ju gått igenom på lektionerna..

Lång skoldag imorgon, - går till 14.30 men måste ju vänta till 15.30.. Fat den tiden spenderar jag vid datorerna på skolan.. Torsdag är det imorgon, och då är det snart helg. Igen. Gud så snabbt veckorna flyger iväg. Men det är ju bara skönt eftersom att då närmar sig julen med stormsteg.

Hur som helst, så ska jag gå och lägga mig och läsa Katarina von Bredow's bok 'Som jag vill vara'. Älskar alla hennes böcker som jag har läst. Tex 'Expert på att rodna' & 'Hur kär får man bli?'..

Puss & godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0