Ben & Jerry's

Är riktigt sugen på Ben & Jerry's glass. Har endast smakat Cookie dough, Vanilla toffe crunch & Phish food. Alla är underbart goda på olika sätt. Vill smaka Fossil fuel, Chocolate fudge brownie samt Baked Alaska. Är inte så jättemkt för chokladglass, tycker att det blir för sött men Phish food (som är chokladglass) var faktiskt riktigt god när det var marsmallows-'virvlar' och lite kolasås. Fast jag gillar ändå mer vanlijglass med olika fyllningar så nästa gång blir det nog att man köper Fossil fuel eller Baked Alaska. Fast Chunky Monkey lät också god! :) Haha. Fast en burk kostar ju ca 50 kr så det blir ju inte att man köper det alltför ofta och det är ju inte direkt jättebra för figuren men nån gång kan man ju alltid unna sig. På tal om figuren så blir det nog ett lättare gympass imorgon. Körde bara halva mitt program idag för var en halvtimme i crosstrainerna som ger bra träning. Den är riktigt jobbig så man blir supersvettig. Aja, det blir nog bra det. Man måste ju träna om man ska kunna äta 'gott' på sommaren. Känner att det har blivit mkt sånt den senaste tiden därför ska jag träna lite extra nu..

Nu sitter jag här och lyssnar på Goo goo dolls - Sympathy och ska strax läsa Klick, du vet Aftonbladets fredagsbilaga. Ser även på 27 dresses.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0