15.17 - film..

Feber håller på att stiga så bäddar ner mig under täcket och ser på She's the man eller Forest Gump.. Det är skitjobbigt att vara sjuk speciellt då man fryser som attan även om man har hundra tecken & varma kläder.. Nu kan jag inte skriva mkt mer då mina fingrar är iskalla, - kanske ska skaffa vantar? Haha, iaf så är det noggnällt för idag.. Eller förresten - har prov på måndag & tills dess måste jag plugga in 105 glosor, men det kan man ju göra sängliggandes så det är nog inggen fara. Men matteprov på tisdag får jag se om jag gör. Om jag inte hinner repitera så är det ju bara att säga att jag har varit sjuk i helgen.. Men det fixar ju sig! :)

Tur som tusan att vi är lediga idag, eftersom att jag ändå inte hade kunnat fara till skolan.. Så skönt att bara slappa!

Och tusan var skönt att ligga och se på Idol ikv.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0