22.38 Idol & The sisterhood of the traveling pants 2.

Såg just utröstningen i Idol, och Lars åkte ut. Lite otippat, men alla preserade på topp ikväll så vem som helst kunde åka ut.

The sisterhood of the traveling pants 2, har äntligen släppts så nu ska man se på den och se på lite promos till nästa avsnitt av Gossip girl.. På tal om Gossip girl, så är jag sugen att göra en Gossip girl-inspirerad header. Får se hur det hela blir.. Nu ska jag som sagt sjunka in i filmens härliga värld. Romantisk komedi, - OH YES! :)

Något som jag måste göra att låna upp hela Systrar i jeans böckerna (The sisterhood of the traveling pants) och läsa på jullovet, för det är ju så härligt att ligga inne och läsa när det är smällkallt ute. Man ligger där och myser & äter julgodis.. Härligt. Tur att det bara är knappt en månad till min favorithögtid. Julen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0