10/10 - 08, 18.05

Lyckan försvann den sekunden då älskade Grey's anatomy slutade. Avsnittet alltså, inte för gott för då skulle jag vara mycket, mycket, mycket mer deprimerad.. Avsnittet är slut och de var så grymt bra att jag inte vet var jag ska ta vägen. Längtar definitivt till nästa fredag då jag kan fyllas med lycka i 42 minuter. Jag är mätt av alla nötter jag har proppat i mig, så att sova eller motionera skulle vara skönt.. Fast ska vänta med motionen till imorgon då jag drar till gymmet. På tal om imorgon, så är det ju fotboll. Sverige - Portugal. Ska bli otroligt spännande, även om man har sina anigar om att Portugal kan vara liiite bättre.. Hursom, så blir det att sova riktigt länge imorgon, äta taco, träna & se på fotboll. Låter som en bra dag enligt mig.. Ikv så ska man se på postkodmiljonären, idol och bara chilla. Aja,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0