Rubriklöst..

Känner att bloggen är rätt tråkig, men det är för att när jag väl sätter fingrarna vid tangentbordet kan jag inte få ut några vettiga ord..

Anyways, så sitter jag och ser på Sex and the city (filmen). Har sett den en gång men har glömt bort en del så eftersom att den var bra så kikar jag på den igen. Har aldrig varit ett inbitet SATC-fan, utan började se serien i våras ungefär. Eller kanske lite titigare.. Tycker serien är rätt roligt & det är ju ett plus att dom har underbara kläder. Carrie - fina och lite crazy kläder. Miranda - business. Charlotte - sofistikerade och söta kläder. Samantha - crazy, vågat & flörtigt.. Roligt med alla stilar. På tal om stilar så söker jag ännu efter den perfekta svarta klänningen och den perfekta kjolen, även om dessa två inte var så dumma.

ASOS Notch Front Taffeta Skirt

Denna rosa underbara kjol skulle verkligen pigga upp vardagen. Snygg!



ASOS Body Con Mini Pencil

En svart, kort kjol skulle inte heller vara helt fel. Svart funkar ju till allt. Dessutom hade kjolen en fin detalj - dragkedja bak.

Det fanns en hel massa urfina kjolar på Tophops hemsida, men tyvärr gick det inte att fixa in nån bild. Förutom denna lilla. Kjolen är jättesnygg & är i perfekt flanellmaterial. Skulle vara perfekt!

Flannel Lantern Skirt

Bilder från: Asos & Topshop.

PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0