20.00

I veckan ska jag träna ordentligt, för har inte ett enda prov vilket är sjukt skönt om du frågar mig.. Ska hinna med gym 3 gånger, simma en dag (bubblelpoolen in my heart), och promenera på kvällen. Om min ork vill sig så blir det nog träning nästan varje dag, av nåt slag. Aja, det var mina mål nästa vecka.. Är inne för väntar att bastun ska bli kokhet igen. Ska bada i ca 30 minuter eller kortare, till. Sen blir det tv eller serie av nåt slag. Om jag känner mig själv rätt så lär jag fortsätta att se avsnitt efter avnitt och marathon-se, - men det är ju bara härligt för älskar serier! Nämen juste, - har ju inte sett In good company så den ska man se i helgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0