12.11 - SUNDAY.

Den näst sista dagen av lovet började jag med att sova till 12.00. Det var riktigt skönt. Imorgon ska jag gå och sova betydligt tidigare och samtidigt inte ta så lång sovmorgon, så att jag inte är alltför död när skolan börjar på tisdag.

Känner mig rätt förkyld med halsont osv, men ska ändå släpa mig till gymmet ikväll eftersom att det inte har blivit mkt av den varan denna vecka.

Nu måste man fixa sig nåt käk, men frågan är då vad? Kanske man steker sig en hamburgare.



18.42 - Update

Kom nyss hem frå gymmet. Det blev ett lagomt jobbigt pass med bla benböj, utfall lite bicep osv.. Nu är man rätt trött och känner sig sugen på att lägga sig och läsa en bra bok. Men då är ju frågan, - Vad ska jag läsa? Kanske Om jag kunde drömma, om jag orkar.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0