15.46 - HOT SHOWER.

Kom nyss ut ur duschen, - så skönt med ångande hett vatten då man fryser.. Börjar få lite smått ångest över att jag inte har pluggat tillräckligt till matten. Men det är ju mitt eget fel, då jag skjuter upp allting. Men jag antar att det ordnar sig imorgon.. På tal om morgondagen så ska man till tandläkaren och gjuta av mina tänder till bettskenan som jag fixa till mina cpade käkar som knakar, gör ont och grejer.

Känns rätt tungt med skola imorgon, men det är ju ett plus att man slutar supertidigt på tisdag och har hemstudiedag på onsdag. Inte så farlig vecka om jag får säga det själv.

Ska slänga i mig lite mat strax, men förs lite annat.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0