20.40 - BACK FROM THE GYM.

Kom hem från gymmet för ett tag sen, - eller ca 40 minuter har hunnit gå.. Körde mitt vanliga pass dvs, - bröst, ben, bicep, tricep, axlar, vader, insida ben osv. Tänkte även köra benpress, alltså den man trycker uppåt, men den var aldrig ledig så sket i det. Avslutade med 20 minuters löpning på bandet till Leona Lewis & Beyoncé's videor. Haha, på tal om Beyoncé - snygg dans hon har i 'Single ladies'.. Hade troligen orkat springa ett tag till men ökar på minuterna nästa gång istället. Men svettig blev man allt av den lilla stunden.


Kände mig rätt trött vid femtiden, men drog upp mig ur den sköna sängen och satte på mig mina tights & linne.. Det var bra att jag for till gymmet för nu känner man sig härligt trött i kroppen men samtidigt piggare.


Imorgon ska jag göra matteprovet, men det känns inte som att det skulle göra någon större nytta om jag pluggade ikväll för vi får ju ändå formelsamlingen. Och ja, det är i geometri jag har prov i. Inte mitt bästa område precis men nog lär jag fixa det.


Sitter och lyssnar på Jimmy eat world's äldre låtar och gud vad bra dom är.


Morgondagen lär bli rätt slö förutom provet då eftersom att NK'n uteblir och då slutar man senast 11.00. Vet inte hur länge datakunskapen varar men eftersom att vi hade prov förra veckan så tvivlar jag på att den håller på ända till 11. Sen när man kommer hem så ska man ladda ner One tree hill och Gossip girl och se de senaste avsnitten. Det ser jag alltid fram emot.. Sen på onsdag är man ledig, - lycka!


Förresten så var det inte så farligt hos tandläkaren utan det gick snabbt och helt smärtfritt. Det kändes bara lite konstigt då man tryckte tänderna genom en rosa massa, men jag överlevde helt klart.

Ha det bra, PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0