00.20 - INKÖPSLISTA.

Är sugen att inhandla lite olika saker. På tal om att göra inköp så måste jag skaffa mig ett par snygga, högklackade boots till hösten. Så snyggt. Hur som helst, så var jag ju inne på att jag skulle handla diverse nödvändigheter.
Till att börja med så måste jag köpa lite nytt smink och eftersom att jag inte har nåt snyggt att sätta på läpparna så tror jag att jag måste kika närmare på Color Riche "Pretty Peach", L'oréal efter att ha blivit tipsad i en blogg. Eller jag, personligen har ju inte blivit tipsat utan har läst om det. Äh, ni fattar nog. En annan sak jag måste inhandla är en laptop. Vill ha en helst nu, men har inte cashen liggande hemma. Har ca 500 kr att klara mig på tills jag får lönen i juli. Förhoppningsvis. Annars om jag inte får pengarna då, blir jag helt bananas.

/ Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0