15.30 - SUGARCOMA.

Efter att jag hade sett dagens avsnitt av Ellen degeneres så hämtade jag min alldelens för fulla godispåse och slog igång ett avsnitt av Gilmore girls. Ur den tredje säsongen.. Efter att jag hade proppat i mig ungefär halva påsen hamnade jag i sockerkoma och blev trött och illamående så jag gick och la mig. Med jeans och allt. Sov i kanske en och en halv timme vilket var superskönt. Nu känner jag mig som en helt ny människa.

Nu ska man vara nyttig (eller det var inte det rätta ordet, men liknande) och vika undan kläder. På tal om det så måste jag verkligen fixa ordning i min garderob. Det är en enda stor röra. Men då man ju bara göra det också. Det är alltför jobbigt.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0