13.13 - SUNDAY.

Vaknade vid halv elva efter att ha dragit sig hela morgonen.. Slängde på mig bikinin och la mig i solen samtidigt som jag åt min frukost som bestod av yogurt. Jag har snöat in på yogurt. Gott är det! Speciellt Tiger-yogurt :) Hur som helst så solade jag, åt frukost och läste några sidor.. Efter en halv timme eller så, följde jag med till Kalix för att köpa Tortilla chips. Har varit sugen på det i många dagar.. Solade i några minuter, gick in och åt en hamburgare och fastade här. Nu funderar man på att gå ut igen. Kanske det :) Men jag byter bok. Ska läsa slutet av New moon, för det är så fint.

Just nu skulle jag göra vad som helst för lite målargrejer. Hur kan man vara så fruktansvärt sugen på att måla? Det kliar verkligen i fingrarna just nu. Skulle ju kunna måla akvarell, men det är inte lika roligt. Man kan göra så mkt mer med akrylat.. Alltså, snart tar mitt målarsug överstyr.

Nu ska jag fortsätta att sola. Även om jag var ute alldelens nyss. Ska bara hämta mina tortilla chips och vatten.

/Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0