17.58 - MY DAY.

Jag vaknade vid tio, åt lite frukost, satte mig vid datorn för att sen klä sig och sätta sig på vespan för att fara till en vän. Vännen hette Emma (eller det gör hon fortfarande) och med henne umgicks jag med idag. Vi såg på One tree hill - säsong 4 -, busade med hennes superbusiga men söta kisse, for in till stan och åt lunch på myggan. Det blev en lyxtoast och det var verkligen enormt gott. Väldigt, väldigt gott :) For sen på diverse affärer och hittade mig ett vitt sportlinne från Puma, på Team sportia. Gick vidare till Chili där jag hittade mig en superfin blå tunika/t-shirtklänning med tryck på. Trycken var av en elefant, en tiger och en zebra. Det låter mkt finare än det är :) Gillade den verkligen, och det var ett plus att den var i en jättefin blå färg.

Drack nyss nyponsoppa, till middag. Orkar inte göra nåt annat.

Nu blir det OTH :)

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0