MIDNIGHT.

Sitter vid min kära dator och lyssnar på musik. Lockade precis halva håret och flätade andra halvan i en fiskbensfläta. Har precis lärt mig att göra en sån. Det har gått väldigt trögt att få in i huvudet hur man gör, men till slut gick det.

Klockan är 01.38 just nu och borde verkligen borsta gaddarna och lägga mig och sova. Börjar inte förrän klockan 16 imorgon. Skönt med en ytterligare sovmorgon! Är ju ingen morgonmänniska så långa sovmornar passar mig perfekt.

Imorgon ska jag hinna med en promenad, eftersom att jag inte hinner med så mkt annan träning i helgen för jobbar helg.. Nästa vecka är det dock andra bullar, - det blir träning måndag, tisdag, onsdag och troligen torsdag också.

Veckans träning (om jag nu inte blir sjuk igen)

Måndag - spinning 60 medel
Tisdag - spinning 30 hög
Onsdag - spinning 45 medel
Torsdag - aerobic (det blir i såna fall första gången) eller bodypump.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0