take me back..

.. to the day in Gothenburg when Paramore, HIM and Pendulum performed. That was the best day of my life. It was incredible. The most awsome day ever.

Åååh, jag vill tillbaka till dagen innan jag skulle resa till Göteborg med tre andra. Då skulle jag sätta mig på ett plan eller två som skulle ta mig till den fina staden Göteborg. Där jag skulle bo på hotell och ha det gött. Hela allt var underbart och roligt.. De  bästa artisterna den dagenvar Pendulum, 30 seconds to mars, Paramore & HIM. Sedan var även Plan three bra. Alla var underbara på alldelens egna sätt. Det var ett otroligt härligt "tryck" i Pendulums konsert. Asfalten gungade och man ryckted med i deras drum and base-låtar. Sedan väntade 30 seconds to mars och mina favoriter dvs Paramore. Det var den största orsaken jag åkte från den norra delen av Sverige till Göteborg. Mina favoriter från USA. Det var väldigt trångt på den konserten. Folk hoppade och dansade och sjöng med. Jag kommer knappt ihåg några sånger för jag var fullt upptagen att sjunga mig hes och föreviga ögonblicken. Konserten var alldelens för kort. Hade gärna velat att den var tre gånger så lång. Ett enda ord beskriver just den konserten och det är U-N-D-E-R-B-A-R-T! Sedan efter att man var hög på endorfiner, adrenalin eller vad det nu var, så hörde jag HIM. Jag var absolut inget fan innan, men efteråt blev jag frälst..

Som sagt, ta mig tillbaka till den 20/6 2010. Den bästa dagen i mitt liv,

Kommentarer
Postat av: Vickan

Inte "Där jag skulle bo på hotell och ha det gott" utan ...ha det gött! ;D Så himla illa att jag inte planerat allt i tid så att jag kunde gå. Men hade trevliga timmar på bron och bakom bron tillsammans med en fantastisk vän.

2010-10-03 @ 22:53:34
URL: http://vikachus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0