fredag.

Jag vill egentligen ha en personlig blogg, men har aldrig någon större lust att berätta om mina känslor. Eller jag får väl aldrig ner någonting. Anyways.. Det är fredag idag iaf, och dagen började med att jag åkte med bror till skolan, satt där & halv nio började nationella provet i engelska, läsförståelse. Satt där till ca 10.05 och hade en kort rast. Sedan började ett till nationellt prov, hörförståelse. Båda proven gick väl hyffsat bra, man får väl hoppas på det bästa. Men sista delen av hörförståelse fattade man ju mkt av men skitsamma. Gjorde mitt bästa. Hade sen två lektioner, NO & Sv/So . Gick igenom en del på No:n men i slutet spårade ur det lite, eftersom att alla var trötta och less. Sedan var det bara sv/so kvar och det gick väl bra. Såg på korta filmer, gjorde so12:an, skrev i tankeboken under filmerna. Sedan hämtning och hem.. Åt lite ungspannkaka (mums!) och sedan gymmet. Det gick faktiskt rätt bra idag, och så var jag lite halvhurtig och sprang ett tag till 'the hills', alltså en tv/reality-serie. Sedan så for man och handlade. När man kom hem så satte man sig här, och sen såg på tv..
I helgen, alltså imorgon & på söndag, måste jag skriva en krigskorre, typ en artikel om andra världskriget. Man ska vara en reporter år 1939. Roligt! hm..

uppdt.
Jag har ju somsagt permanentat håret, och det kräver en jäkla mkt skum & fix för mitt hår ska få volym.. Hmm, inte kommer jag ihåg att det var så här förra gången. Aja, får se hur det blir. Får väl lära mig att det krävs en tid på morgonen/ efter duschen för håret. Jag som är så morgontrött. Menmen, - det är ju som skönt med fredag, med helg & sovmorgon. Men, jag måste ju skriva den där artikeln/krigskorren eller vad tusan det nu var. Det var ett skolarbete om andra världskriget iaf.. Hur som helst så blir det att sitta här i någon timme till innan jag stupar i säng..

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0