fredag.

Just nu är jag riktigt shoppingsugen, vill köpa ett par svarta pumps som man kan ha till jeans eller klänning. Man kan iaf ha det till allt, och det är alltid mordernt så ska köpa ett par. Annars så vill jag även ha en klänning och lite annat.. Fredag var det idag, arbetsam skoldag. Hade engelska nationella - muntligt, idag. Man var ju nervös och så i början men sen kom man in i det och då gick det väl bra. Fick mvg, vilket jag är väldigt glad över. Kanske jag lyckas få det i slutbetyget, man kan ju alltid hoppas.. Ska ju gå op, men ska då välja ett par extra kurser engelska om det finns tid.. Hur som helst, så har man hunnit vara på gymmet i eftermiddag, flottat lite, suttit här och sett på lite tv. Nu ser man på top model, så bra! ;) Sen blir det sängen, ska bli så skönt! Ihelgen blir det att plugga en hel del NO. Aja,

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0