måndag.

Skönast efter en lång skoldag är att komma hem och tvätta bort sminket och hoppa in i mysbyxorna (Helo kitty-pjamasbyxor, förövrigt). Så sjukt skönt, att det inte går att förklara. Måndag var det idag, och somvanligt somnade man sent söndagnatt, att man var helt död på skolan. Less man blir, & även om man gick och sova tidigt. Så somnar man ändå inte på ca 2 timmar. Det positiva med dagen är väl att vi fick veta om vi hade kommit in preliminärt på de olika linjerna vi har sökt till. Kom in till alla jag hade sökt till, så är preliminärt intagen på OP (omvårdnadsprogrammet).. Det andra positiva med dagen är att vi inte hade någon spanska eftersom att läraren var sjuk, så fick 2 timmars hål. Slapp även glosor.. Skönt de. Iaf så ska jag Endast (med stort E) slöa idag, så skönt :) Vill köpa från CDON, gilmore girls säsong 6. Men det blir nog inte, så får väl nöja mig med youtube tills vidare.

uppdatering [22.00]:

Ikväll blev det att fara en sväng på gymmet, rätt proppat med folk. Det gick rätt bra faktiskt, + att man kanske sover bättre i natt efter ett gympass. Imorgon väntar en ny skoldag, tror att jag skulle ha något instrumentprov i musiken. Får se hur det går, asså kan ju mina accord åde, men jag vet inte.. Såg på den nya serien 'Cashmere mafia', börjar bli lite beroende faktiskt. Slutar tjugo i två imorgon + att jag har bla. slöjd imorgon, det blir väl en hyffsat bra dag.. Nu blir det att borsta gaddarna, läsa färdigt ett par bloggar och stupa i säng.

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0