söndag.

Vaknade betydligt tidigare idag än vad jag gjorde igår, ca 10.00. Det har inte blivit så mkt gjort idag, har iaf läst igenom mina anteckningar i NO, samt sett två av mina favoritfilmer - she's the man (underbart rolig, skulle kunna se den 1000 gånger) och the holiday (en romantisk komedi med cameron diaz, jude law, kate winslet & jack black) .. Hade tänkt fara och träna idag, men det blev inte av, pga lite orsaker. Så det blir att fara iväg imorgon ist, - ett perfekt sätt att starta veckan på. Förbereder mig lite smått inför muckfotot imorgon - ska vara emo. Målade just lite svart nagerlack. Ska ha svarta kläder & palestina sjal, svartsminkad runt ögonen, röda läppar och så.. nåja, nu duschen.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0