23.30

Har hängt hela kvällen på Youtube, och som jag sa tidigare - så mkt man kan hitta på tuben! Har kollat på en massa intervjuer av One tree hills's cast. Alltså jag kommer ännu inte på översättningen. Mkt trevligt! Har hittat en massa mer som tex One tree hill - behind the scenes och sånna saker. Superbra att när man kollar på ett klipp så är det ju raddat upp en massa fler klipp. Superbra! Hihu. (nej, jag stavade inte fel) . Är rätt svamlig just nu, men det är nog för att jag är rätt trött. Men jag ska inte sova nu för ska kolla vidare! :) Och förresten min B-day (födelesedag) närmar sig! Fyller år den artonde, - 16 sensommrar blir jag ;) . Och by the way så är mitt turnummer är 8, och imorgon är det 8/8 - 08. Hahah.
Ha det bäst, ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0