a new hairstyle!

Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så ska jag klippa mig när jag far till Luleå på måndagen om två veckor eller alltså måndagen som kommer efter denna. I'm turning 16 that day! :) Haha. Är sugen på en lite längre page, ungefär som Brooke & Haley (One tree hill, såklart) har håret i den femte säsongen. Gillar Brooke's hår i det sista avsnittet av den femte säsongen.. Har rakt hår naturligt men har ännu lite permanentning kvar i håret (när jag tvättar det så är det superkrulligt men sen raknar det något om jag inte sätter nåt i det) . Så kan ha båda frisyrerna som dom har. Kan lägga in bilder så ni får se :)







Jag borde göra en header som har med Oth att göra. Kanske ett par olika bilder? Fast, vet inte hur man gör. Får be om hjälp av nån.

Och förresten så är James Lafferty (aka Nathan Scott) het!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0