bloggtorka.

Har bloggtorka just nu och har ingen inspiration att blogga. Vad ska jag skriva om?

Kom iaf nyss från duschen och nu ser man på One tree hill (suprise!), det första avsnittet av säsong 3. Hoppade över halva andra säsong, för orkade inte se när Naley var splittrat.. Jag har förövrigt ett dilemma. Jag slutar 11.30 på onsdag och jag har två val. Gymma eller fara på stan och köpa kalender och kolla in kläder & väska på Chili. Får se hur det blir.. Det blir iaf att gymma på torsdag morgon eftersom att jag har sovmorgon till 09.50. Och sen kanske på fredag. Aja, får se hur allt går ihop. Nu åter till älskningserien, som börjar igen med en ny säsong den första september (2:a i Sverige pga tidskillnaden)..
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0