ett inlägg utan rubrik.

Såhär innan man börjar på gymnasiet så finns det många tankar och funderingar. Om man har gjort rätt val, vad man ska bli hur man ska vara osv osv. Man börjar ju en helt ny skola och jag känner en i min nya klass. Och den peronen känner jag knappt. Men skitsamma.. Är blyg och lite osäker ibland så är det svårt att försöka ha bra självförtroende.. Men jag antar att man alltid hittar någon. Eller det är vad jag hoppas iaf.. Alla längtar till skolan, men jag vet inte. Jag längtar inte direkt, men det är nog för att allt är så nytt och jag vet inte riktigt vad jag ska förvänta mig.. Jag måste verkligen lära mig att ta för mig och som alla lärare sa på högstadiet, att jag måste tro på mig själv. Och jag måste verkligen försöka..

Om något helt annat så är jag riktigt sugen på att börja måla lite grann. Eller träna så man blir bättre. För får blider i mitt huvud som jag vill uttrycka på papper, eller på duk om man målar.. Därför ska jag nog välja bild som IV till hösten. För jag gillar verkligen att teckan och så. Så det är iaf nåt jag vet. Funderade tidigare på att välja foto..

Hur som helst så ska jag se på One tree hill lite till och sen gå och sova.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0