musiktips!

Jackson Waters - Come undone (Acoustic version)
Gavin DeGraw - She holds a key
Kate Voegele - It's only life

Michelle Featherstone - Looking for love
Kate Voegele - No good
Griffin House - Better than love
Missy Higgins - Where I stood
Matt Nathanson - All we are
Hotel lights  - Follow through
Earlimart - Bloody nose
Verve pipe - The freshmen
Kate Voegele - I won't disagree (som jag har tipsat om tidigare om jag inte minns fel)
Jason Walker - You fill my heart
' <3
 + Bruce Springsteen - My homwtown

Kika på One tree hill, - underbar serie med underbar musik!
Samtliga har varit i One tree hill, säsong 5. Underbara låtar! Det finns säkert fler bra, men orkar inte lyssna just nu.

Sitter förövrigt och tittar på Sex and the city på tv, eller jag såg alldelens nyss på det. Nu är det mest zappning mellan någon sjukhus/ambulans dokumentär/serie. Alltså på Tv 4 Fakta, de är från det verkliga livet.. Kanske blir nån film på Canal + om det finns. Onsdag imorgon, ärligt talat har jag ingen som helst aning om vad som händer & sker.. Ska väl vara uppe i nån timme sen försöka sova för ska lite smått vrida tillbaka dygnet även om jag älskar att sova länge. Så underbart skönt! ;)

Kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0