thank god it's friday!

Nu sitter jag och kikar runt på olika sidor och tar det mest lugnt. Slutade skolan ca 14.20 efter att ha lyssnat om valen av idrott. Man kan välja mellan bollsport, träningsgruppen (träning av olika sorter, - gym, kondition, simning osv) & kom igång-gruppen.. Ska välja träningsgruppen för det verkar roligaste & jag gillar ju gym osv.. Hade svenska 08.00 och efter den så gymmade man. Var på gymmet ett bra tag för ides inte stressa då jag ändå hade hål till till 11.00. Hade matte & medicinsk grundkurs och båda var hyffsat roliga. Konstigt, för jag gillade verkligen inte matte tidigare. Men det är väl att det är en ny bok & lärare.. En sak som läraren i med. grund sa att man ska ta venprov när man är på praktik nästa år. Alltså blodprov i venen i armen. Usch, kommer typ inte våga. Men man vänjer väl sig efter nån gång.. Sitter iaf & ser ett avsnitt av oth och ska äta på ett tag och efter det så ska man nog till kalix och köpa fredags-snask :)
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0