tisdag.

Det är tisdag idag, right? Har ingen större koll, för det känns som måndag idag. Hur som helst, så har jag haft en super meningsfull dag idag, not.. Har mest haft en massa håltimmar har det kännst som. Hade iaf matte på morgonen och det kändes riktigt skönt att bara sitta i sina egna tankar och räkna tal. Sen var det data i typ 15-20 min och sen hade man rast till 11.40 eftersom att datan igentligen skulle sluta 11.00. Sen hade man diagnos i engelskan och svenska sist på dagen. Imorgon har man två vårdlektioner och slutar 11.30.. Lite skönt. Så imorgon ligger det på schemat alltså med. grundkurs, vårdlektion och sen gym & hem. Trevligt va? Kommer nog gilla morgondagen.. Ja vad ska jag hitta på ikv? Antingen sitta inne i värmen eller sitta ute och titta på fotboll påpälsad med en massa kläder. Vad ska jag göra? Får se. Aja, åter till - ja gissa - One tree hill. Älska!
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0