torsdag.

Vad har jag gjort idag? Inget speciellt på förmiddagen, as always. Har suttit här, solat en kort stund och så. Vid kvart över 3 for man till gymmet. Kändes otroligt skönt + att det gick rätt lätt. Alltid härligt när man känner så. Körde mitt vanliga program + att jag provade utfall med hantlar, alltså benträning. Man blev riktigt trött i benen så man kände att det tog.  Ska börja köra den varje gång. När man kom hem så åt man supergod lasagne och nu sitter man här och lodar.. Så mkt man kan hitta på youtube. Hittade klipp från One tree hill charity basketball game. Alltså det är en basketmatch spelad av One tree hill's crew & cast (kommer inte på den svenska översättningen just nu) för välgörenhet.. Så typ alla skådespelare från Oth är med.. Önskar att man bodde i USA, och i North Carolina där matcherna spelas. Upptäckte det igår då jag surfade runt lite på tuben.. Jag inser att jag har skrivit en del om One tree hill den senaste tiden, men jag älskar helt enkelt serien.

ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0