tupplur.

Har legat och myst i mitt mörka, blåa rum. Med fördragna persienner och gardiner har jag bara legat i min säng och tagit det lugnt. Sov i ca en timme. Himla skönt. Det behövde jag. Fast kruxet är ju att man sover sämre på natten. Men det strunar jag i. Vattnade mina blommor. De ska inte dö ;) Haha, köpte ju tre blommor från Ikea. En gerbera & två som såg ut som mini-ormbunkar. Det är så fint med små blommor i rummet. Ska ta och köpa fina krukor samt andra grejer till rummet. Är lite inredningsugen för tillfället. Och det är ju alltid roligt med förändringar.. Är förresten sjuuukt sugen på pizza från kinarestaurangen. Inget slår deras pizzor. Mmmm! :) Så goda.

En sån här blomma köpte jag, eller en cerise. Nästa gång jag far till Ikea ska jag köpa en gul. Tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0