09.14 - Luleå hockey & Gossip girl.

Igår klockan 17.00 steg jag på bussen till Luleå för att se på hockey. Luleå spelade mot Frölunda.. Matchen var riktigt bra och spännande, - den var mest spännande i slutet då jag nästan höll på att dö.. Matchen blev 2-1, till Luleå.. Brukar inte gilla att åka buss men det var superskönt då man halvlåg med bakåtlutat säte & så lyssnade man på musik. Slummrade till lite grann då och då.. Det blir även att se Luleå hockey nästa tisdag, - när dom spelar mot Skellefteå. Det blir riktigt nice! Det enda problemet är att jag har prov på onsdag, men antar att man får ta med sig och plugga i bussen om man nu inte somna såklart. Men det fixar nog sig, för kan plugga som tusan i helgen. Även om jag hatar det, men provet är nog inte så farligt eftersom att vi har fått ett papper med frågorna som hon tar på provet. Eller hon tar väl lite färre än vad som finns, men det är ju bara att nöta dom..

Anyways, så såg jag på det nyaste avsnittet av Gossip girl igår och det var så grymt bra att jag höll på att avlida.. Hade gärna kunnat lägga upp ett klipp från avsnittet men det är ju USA:s tempo, så det är ju en massa som inte sett det. Men får se, - det är ju bara att jag skriver 'spoiler'. För det var så sjukt bra och underhållande. En annan sak som gör att Gossip girl är bäst är Chace Crawford, - aka Nate. Så snygg att man håller på att dö varenda gång man ser honom.. Antar att de flesta tjejerna som ser Gossip tycker detsamma. Men han är min, bara min :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0