11.58 - fryser..

Mår inte så jättebra just nu, eftersom att jag har ont i huvudet, & fryser.. Hade matte nyss och det var rätt jobbigt eftersom att man inte kan tänka klart när man känner sig krasslig.. Det positiva är ju att jag bara har två lektioner kvar, och det är Vård och omsorg och där ska vi ha massage och på idrotten ska vi simma.. På tal om simma så kommer jag nog bli ännu sjukare, men skitsamma. Man ska inte missa en gympalektion för det, för har inte med mig några gymkläder.. Äh, det hela blir nog bra till slut.

Anyways, så slutar jag 15.00 och då ska man vänta i en halvtimme innan jag får hämtning.. Ska sen titta på Grey's, vilket kommer att bli super.

Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0