14.11 - Gossip girl, dusch & läsande.

Har sett en del Gossip girl idag, - eller har väl egengligen bara sett ungefär ett och ett halv avsnitt men när man ser serier på datorn så kommer mkt i mellan och då känns det som att man har sett många avsnitt.. Duschade nyss och upptäckte att inte lockarna hade försvunnit från mitt hår (har en gammal permanentning i håret sen i våras nån gång, - fixade rätt så stora lockar. Många säger att håret blir som svinto, men mitt hår blev varken torrt eller slitet). Håret hade till och med blivit ännu lockigare när man klippte upp det.

Hur som helst, så tänkte jag mysa till min säng med en massa kuddar osv osv och sätta på Grey's anatomy - säsong 1. Ska ligga under täcket och bara myysa. Tänkte även läsa lite i samma veva :) , allt detta i supersköna myskläder! Kan det bli bättre?

Förresten - nu är det bara imorgon, tisdag & sen julafton. Om 3 dagar är det julafton. Eller ja, efter två dagar får man öppna paket.

Hehe, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0