14.34 - väntan..

Nu, äntligen har skolan slutat - men det har varit segt kan jag säga.. Hade nyss medicinsk grund där man satt och gjorde uppgifter i 50 minuter. Det var rätt jobbigt, ja.. Nu längtar man hem för att först äta fläskfilé med klyftpotatis & svampsås. Det ska bli mums! Sen ska man hoppa i myskläderna och se på Top model.. Ser som sagt cycle 9, och jag är helt fast i serien. Det är helt sjukt hur beroendeframkallande det är :), men det är bara roligt underhållande! Efter att jag har sett färdigt cycle 9 så övergår jag nog till 8:an, sen 7:an osv osv. Eftersom att alla säsonger ligger på youtube :). Det är riktigt nice kan jag tala om..



Julen är min favorithögtid eftersom att allt är så supermysigt & så får man vara ledig och umgås med familjen.. Alltså det finns inget mysigare än när granen är inne & så mumsar man på pepparkakor, lussekatter & knäck. Mmmm! Så gott.. Och så går man runt i myskläder i ca två veckor :)

Pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0