16.14 - från brunt till blont?


Scarlett Johansson har en riktigt fin färg. Håret alltså..

Har avrit brunhårig i hela mitt liv, eller ja förutom när jag var ca 3 år & mitt hår var guldhärgat. På tal om gamla bilder, såhär såg jag ut i våras. Tror det var då.


Långt och fint hår, - vill ha tillbaka det! Fast efter ett par månader blir det nog i denna längd.

Åter till hårfärger, - denna på Bethany Joy Galeotti. Jättefin färg.



Såhär har mitt hår sett ut, en gång i tiden.


Såhär har jag även sett ut, - som sagt, jag saknar långt hår. Ska tusan ha långt hår till sommaren.


Såhär har jag också sett ut.





Ja, detta var då lite gamla bilder på mig. När mitt hår var långt, rakt eller lockigt.


Och detta var förra nyår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0