16.14 - KLACKAR.

Jag har ett starkt sug efter ett par nya klackar, helst röda eftersom att jag älskar rött. Fast svart skulle också vara nice!

Det lär inte bli några inköp annat än en mobil just nu, för efter jag har köpt den så är jag pank. Luspank.. Får väl kanske försöka få lite pengar av päronen. Nog för att dom skulle köpa både möblerna jag ville ha samt bidra lite till mobilköpet.



Denna blir det mest troligt att köpa. Inte så superdyr, för ids verkligen inte slösa en förmögenhet på en mobil för då känner man att det skulle kännas rejält om man nu mot all förmodan skulle tappa den, eller söndra (haha, ännu ett snyggt ord jag använder) den eller något. Därför räcker det att den kostar runt 2000.



Nu hade jag tänkt leta lite bra musik på en channel på Youtube där det finns den mesta musiken från alla Gossip girl-avsnitt.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0