17.08 - Untouched.



The Veronicas - Untouched.

Älskar låter och paret. Jag vet inte vad som har hänt den senaste tiden, att få mig att gilla dom tillsammans.. Hur som helst, så får jag stilla mitt begär imorgon i form av veckans dos av Gossip girl.. Blir toppen!

Imorgon börjar skolan 08.00 och slutar 10.40, och då ska jag äta kebab på skolan innan jag beger mig hemåt och då ska man plugga Vård & före 17.00 ska man sätta sig på bussen till Luleå, och halvsova med musik i öronen.. Det är supermyys! Sen blir det LULEÅ HOCKEY! :) YAY!

Puss!



Såhär ska paren vara i GOSSIP GIRL.

- Serena & Dan
- Blair & Chuck
- Vanessa & Nate (fast helst, så ska han vara med mig!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0