17.25 - Blackout.

Vaknade 13.00, efter att ha sovit hela natten och morgonen utan att ha vaknat en enda gång. Satte mig vid datorn i ca en halvtimme och sen började jag läsa lite.. Plötsligt märker jag att det blir kolsvart & strömmen gick. Fick tända ljus för att kunna se och så la man sig i soffan och läste i 2 timmar. Så länge var strömavbrottet. Man blir ju nästan lite mörkrädd då det är är kolvart ute och det enda lyset man har är stearinljus.. Det har förvrigt snöat en hel del igår, inatt & idag. Det har säkert kommit 3 dm med snö. Det blir iaf en vit jul, om nu inte allt regnar bort men det tivlar jag starkt på.. Hur som helst, så kom jag nyss hem från kalix. Vi - familjen - var ute och åt eftersom att vi inte kunde laga nån mat när strömmen var borta och när den kom tillbaka - 16.00 - så var alla hungriga.

Nu ska man bara chilla och börja läsa en ny bok, - 'Som jag vill vara'.. 'Räcker det om jag älskar dig?' var förövrigt jättebra :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0