18.19 - trött var förnamnet.

Är så otroligt trött att det känns som att jag jållerp å att stupa vilken sekund som helst. Funderar starkt på att sova ett tag för att få upp energin igen men frågan är ju då om jag orkar röra mig från min sköna datastol där jag sitter så skönt med mysskjorta och allt. Ska väl först se lite Top model och sen på ett tag sova lite grann. Skola imorgon, men det känns inte så jätte tungt eftersom at jag vet att lovet snart infinner sig. Bara måndag, tisdag (slutar 10.40), onsdag (slutar 11.30),  torsdag då jag går hel dag, fredag då vi bara ska fika och ha julavslutning som säkert bara är en timme.. Sen är det lov! YAY! Det ska bli så otroligt skönt, och skönt blir det på tisdag då jag skriver prov och förhoppningsvis klarar det. Då har jag inga fler prov. Ska därför plugga lite ikväll, så man klarar provet..

Förresten, - Casillas är snygg och bäst, enligt mig. Hans flickvän hade tydligen lämnat honom, så därför kan jag ta honom. Haha! :)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0