18.27 - sysslolös..

Vet inte vad jag ska göra för tillfället. Väntar på att en film ska bli klar för att tittas på - Suburban Girl. Kanske man läser några rader ur 'Knappt lovlig'.. Imorgon är det lördag vilket innebär klippning & lite shopping.. Skulle även behöva rensa min garderob imorgon, och sen på kvällen hade jag tänkt släpa mig mot gymmet för att köra igenom hela kroppen. Är riktigt sugen på att träna mkt mage för tillfället. Vet egentligen inte varför men det är väl kanske att när mna kör mkt mage så känner man verkligen efteråt att man har tränat, vilket är skönt! :)

Hoppas att ni alla får ett härligt jullov, för det kommer jag att ha! Hehe. Fyllt med sömn & filmtittande.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0