18.55 - ovanligheter.

Har inte suttit här på hela dagen och det är ytterst ovanligt för att vara mig..

Vaknade vid ett kanske? Nä, det var nog lite tidigare men låg kvar och snoozade & läste till efter ett och det var väldigt skönt speciellt då det är rätt kallt i rummet & så ligger man och värmer sig under täcket. Väldigt skönt.. Sen gick man ner vid halv två nångång och sen låg man helt fast i Twilight, eller 'Om jag kunde drömma' som den heter på svenska.. Vid tretiden gjorde man sig i ordning för att fara och äta på kina där man tog en pizza. Eller jag köpte ju den såklart, men ni fattar. En mkt trevlig måltid med familjen.. När man kom hem så fortsatte man att läsa. Underbara boken, som man aldrig tycks bli less på.

Nu ska jag stilla mitt bloggberoende och sen återgå till bokens värld.

Imorgon får man ju nästan skriva en nyårskrönika :), på tal om nyår och ett nytt år så lär bloggen få ett nytt utseende & bli ljusare.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0